avatar Ten blog rowerowy prowadzi Wojtek z miasteczka Janczowa . Mam przejechane 15921.93 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 22.31 km/h i się wcale nie chwalę.

Kontakt

GG: : 8326006

PW na Bikestats

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy GarbusWT.bikestats.pl

W pionie : m

Przechyba:D

Czwartek, 1 lipca 2010 | Komentarze 5

Trasę razem z Patrykiem planowaliśmy już w lutym, ale niestety z przyczyn złej pogody i nie tylko nie pojechaliśmy w nią, aż do dzisiaj. Umówieni byliśmy w Sączu pod ratuszem na godzinę 11, ja oczywiście przyjechałem wcześniej bo około 10,30 miałem czas wiec trochę poplątałem się po Sączu, porobiłem zdjęć, udzieliłem wywiadu do radia Eska:D Po 11 ruszyliśmy w stronę Gołkowic przez Podegrodzie. Z Gołkowic nowiutkim asfaltem wytoczyliśmy się na Przechybe, było ciężko ale się udało:D Na miejscu zjedliśmy naleśniki z czekoladą, uzupełnili zapasy wody i ruszyliśmy w stronę Radziejowej. Niestety przed Radziejową pojechaliśmy nie tym szlakiem i objechaliśmy górę bokiem z prawej strony:-( Wtedy tez zaczęło grzmieć wiec postanowiliśmy jak najszybciej zjechać do Rytra. wybraliśmy niebieski szlak rowerowy który jest poprowadzony droga po której jeżdżą auta po drewno ścięte w lasach. Z Rytra szybko dojechaliśmy do Sącza gdzie ja pojechałem w stronę Librantowej a Patryk do domu.

Ratusz w Nowym Sączu © pogromcaszos

Widok na NS z podjazdu © pogromcaszos

Żwirowa końcówka podjazdu © pogromcaszos

Przekaźnik na szczycie Przechyby © pogromcaszos

Gdzieś tam powinno być widac tatry ale niestety powietrze było za gęste:-( © pogromcaszos

W schronisku © pogromcaszos

Schronisko i przekaźnik razem © pogromcaszos

Szlak na Radziejową © pogromcaszos

Radziejowa z oddali na szczycie wieża widokowa © pogromcaszos